Aşağıdaki bilgileri kontrol etmenizde fayda var;
A. Soruna neden olan hatalar:
1. Adresinizle tutarlı olmayan bir FATURA vermek.
2. TÜZEL KİŞİLİĞİNİZİ pasaport adınızla eşleşmeyen bir biçimde kaydetmek.
3. ADRESİNİZİ faturanızdakine uymayan bir biçimde kaydetmek.
4. Geçerli bir kredi kartı ile ÜCRET YÖNTEMİ eklememek.
5. PASAPORT'unuzun net bir biçimini sunmamamak.
6. Satıcı hesabınıza bir DÖNÜŞ ADRESİ eklememek.
Eğer yukarıdaki maddelerin hepsinden eminseniz amazon satıcı destek ile görüşmenizi tavsiye ederim; email atabilirsiniz, ulaşabilirseniz arayabilirsiniz, ya da hesabınızdan CASE oluşturup isteğinizi iletebilirsiniz.