Bu forumun amacı e-ihracat sürecinde çeşitli pazaryerlerinde ve e-ihracat aşamalarında karşınıza çıkan engelleri ve deneyimlerinizi bu platformda paylaşma imkanı vererek milli ihracat yardımlaşma ortamı oluşturmaktadır.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Arkadaşlar merhaba,
Amazon’da dropshipping yapıyorum ve geçen hafta yolladığım 1 siparişte kargo takip numarasında teslim edildi yazıyor ama müşteri kargo bana ulaşmadı diyor. Bu durumda nasıl bir aksiyon almalıyım?
Kargo firmasından teslim edildiğine dair bir belge (POD- Proof of delivery) alabiliirseniz müşteriye gönderin. Eğer alamazsanız mecburen parayı aide etmek gerekir yoksa sıkıntı çıkarabilir müşteri, hesabınız tehlikeye girmesin.