Hoşgeldiniz E-ihracat Forum

Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, soru sormak için konu oluşturabilir, mevcut konulara cevap gönderebilir, sorularınız cevaplandığında bildirim alabilirsiniz. Ayrıca hızlı ve tamamen ücretsiz, ne bekliyorsun?
  • Bu forumun amacı e-ihracat sürecinde çeşitli pazaryerlerinde ve e-ihracat aşamalarında karşınıza çıkan engelleri ve deneyimlerinizi bu platformda paylaşma imkanı vererek milli ihracat yardımlaşma ortamı oluşturmaktadır.

Bu amazon satıcı desteğini nereye şikayet edebilirim

upper

Member
Yeni Üye
Katılım
19 Şub 2022
Mesajlar
11
Tepki
3
Hesabımı dondurdular ve videolu doğrulatma yapacaklarını söylediler ve bunun için bir randevu aldım amazondan. Ama bana belirli bir içerik ve katılımcı id sini vermediler ben de video doğrulatmayı tamamlayamadı haliyle.. Amazon depolarında bir sürü ürünüm bekliyor ama onların hatası yüzünden zarardayım şimdi, kim bunu karşılayacak? Benim hiçbir mesajıma da yanıt vermiyorlar. Gerçekten çok kötü bir hizmet.
 

madaras

Member
Yeni Üye
Katılım
19 Şub 2022
Mesajlar
14
Tepki
1
Biraz sıranızı beklemelisiniz, Her gün binlerce amazon satıcısı destek bekliyor. Her açtığınız case de en arka sıraya giriyorsunuz biraz sabır gösterin. Amazon en iyi servislerden birine sahiptir.

Şimdi siz amazonda bir mail alacaksınız ve bu mailde de online görüşme için davet linki olacaktır. Amazondan böyle bir mail aldınız mı? Spam dosyasını da kontrol etmeyi unutmayın.
 

boluluhasan

Member
Yeni Üye
Katılım
19 Şub 2022
Mesajlar
12
Tepki
1
Doğru kategoride case açmalısınız ayrıca, aksi halde destek almanız epey gecikebilir.
 
Üst