Bunun bir çok sebebi olabilir,
1-öncelikle müşteri ürün resmini görür, beğenir sonra da satın alır. Demek ki her şey den önce resimlerin açıklayıcı, net, yaratıcı olması gerekir. Ürün resimlerinizi sürekli iyileştirirseniz bu sizin lehinize olacaktır. 10 adet görsel hakkınızın hepsini kullanmaya çalışın.
2-Ürün başlığı çok önemli, ilk 40 karakteri özellikle açıklayıcı uzun kuyruklu( ürün nitelikleriyle) yazın, kalan kısmı da ilave niteliklerini keywordlerle yazın. Rakiplerinizi kopyalamayın ama esinlenebilirsiniz.
3- Başlıkta içeren aynı anahtar kelimeler yani keywordler açıklama kısmında da bulunsun. Açıklamada mutlaka müşterinin aklındaki bütün soru işaretleri giderilmeye çalışılsın.
4- Ürün fiyatı için rakip ürünlerin fiyat analizini yapın ve ortalama fiyat girin hatta ne kadar rekabetçi olursanız başlangıçta satışlarınıza o kadar yansır.
5- Düzenli ürün yükleyin ya da optimizasyon yaparak mağazanızla ilgilenin.
6-Pinterest ve Facebook paylaşımları etse de satışlarınızı arttırmak için size epey katkısı olacaktır.
7-E ihracatta kargo çok önemlidir, kargo şirketinden iyi fiyat teklifi alın ki maliyetlerinize yansısın.